[python-nl] Vervuiling code coverage report

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Tue Nov 16 13:46:17 CET 2010

> reageer je hier op Wichert's bericht of op die van mij? :)
Woops .. op die van jou Remco ;)

Ik heb mijn view code inmiddels anders gegroepeerd zodat ik (zonder de views
aan te roepen) makkelijker kan testen wat er aan functies, classes en model
methods gecovered wordt.

Je uitleg over de forms geeft stof tot nadenken over het beter opzetten van
de code zelf.

Wederom dank voor onderstaande food for thought!

Mvrgr,

Gerard.