[python-nl] PyGrunn - Real world innovation with open source (and a byte of Python)!

Berco Beute berco at media2b.net
Mon May 17 10:38:26 CEST 2010

[EDIT: Excuses als je dit mailtje 2 keer ontvangt, de eerste keer dat
ik het verstuurde heb ik hem zelf nooit ontvangen van de mailinglist.
Vandaar dat ik hem nogmaals verstuur, maar nu als plain text.]

Fellow Pythonistas!

Een tijdje terug mailde ik dat mijn bedrijf (Paylogic) een Python
conferentie zou organiseren. Nou, het is zover. Aanstaande vrijdag, 21
Mei, organiseren wij PyGrunn in ons kantoor in Groningen. Het
onderwerp van PyGrunn is niet enkel Python, maar het zal wel een
hoofdaandeel vormen omdat wij natuurlijk een echte Python shop zijn.
De conferentie heeft een OpenSpaces karakter zodat er voldoende ruimte
voor de deelnemers is om deels zelf de agenda te bepalen en eigen
onderwerpen met 'peers' te kunnen bespreken. Hieronder heb ik de
agenda bijgevoegd. We vragen 45 euro per persoon entree om de kosten
voor het eten (luxe lunch), drinken en de organisatie ietwat te
dekken. Hopelijk kun je daar begrip voor opbrengen en is het geen
showstopper.

Meer informatie kun je vinden op:
www.pygrunn.nl

Hopelijk tot vrijdag a.s.!