[python-nl] Python stage Apeldoorn en omstreken

Pepijn de Vos pepijndevos at gmail.com
Tue Mar 23 19:07:25 CET 2010

Hoi Erik,

Als ik hier op 9292ov.nl kijk duurt het 2 tot 3 uur om vanuit Loenen met het OV naar Veenendaal te komen.
Als je het niet erg vind laat ik deze kans voorbijgaan.
Ik ben namelijk ook al in gesprek met 3 andere bedrijven.

Jullie projecten zien er wel interessant uit, dat moet gezegd worden.

Groeten,
Pepijn de Vos
--
Sent from my iPod Shuffle