[python-nl] Versie beheer opslaan in objecten of modules

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Thu Jul 8 12:42:26 CEST 2010

Wichert,

Mijn dank. Doel je hier op ZZP-ers in NL?

Wat ik bedoelde is bijvoorbeeld (en zo heb ik een aantal potentiele klanten)
een Spaanse percussionist hier op het conservatorium, en hier BTW afdragend
ivm met werkzaamheden. Zijn er eventuele wettelijke eisen binnen Spanje
m.b.t. de IB aangifte aldaar en BTW aangifte in NL. Dit betreft overgrens-se
wetgeving en moet ik nog uitzoeken.

GrtzG