[python-nl] Waar kan een bedrijf Pythonistas vinden?

Berco Beute berco at media2b.net
Wed Jan 20 14:04:44 CET 2010

Dag Kuno,

Dank voor je feedback.
Helaas kan ik je redenering niet helemaal volgen en vind ik het jammer
dat je uit mijn opmerking een negatieve conclusie trekt over onze
bedrijfscultuur. Je bent van harte welkom om eens een gesprek aan te
gaan met een van mijn collega's en erachter te komen dat we juist een
hele leuke bedrijfscultuur hebben. Je hoeft bij ons niet snel bang te
zijn dat je met incompetente mensen moet werken, ze komen niet voor
niets uit alle uithoeken van Europa naar ons bedrijf,

Wat betreft de prijs van stackoverflow: dat ik dat prijzig vind *voor
stackoverflow* betekent niet dat we geen geld, tijd en moeite steken
in het vinden van de juiste mensen. We schakelen regelmatig prijzige
recruitment bureau's in, we halen mensen uit het buitenland, we
regelen woonruimte voor hen, etcetera. Ook hebben wij reeds nauwe
banden met de universiteit en de hogeschool in Groningen.

Groeten,
Berco