[python-nl] 24 september?

Stani spe.stani.be at gmail.com
Fri Sep 18 15:18:37 CEST 2009

Vooraleer ik hier alle mails had gelezen, had ik alvast de vrijheid
genomen om de wiki als eerste te besmeuren. Samen met andere
ontwikkelaars hebben we de afgelopen tijd hard zitten ontwikkelen aan
Phatch 0.2. Phatch staat voor Photo Batch Processor, een wxpython
applicatie ook met i18n en met veel grafische voodoo. Ik zal het i18n
gebeuren aan Frank overlaten met TaskCoach, aangezien er te veel
nieuwe spannende features (zoals een Blender plugin) in de nieuwe
release zijn om dit in mijn praatje te doen.

Phatch wordt door Steve Holden gebruikt om de cool-factor van python
te promoten:
http://europython09.blip.tv/file/2351630/ (na 13min15)
http://reinout.vanrees.org/weblog/2009/07/02/ep-python-software-foundation.html

Ik had echter nog niet gelezen dat het topic DB's zou kunnen zijn.
Indien gewenst, mag mijn presentatie ook vervangen worden, of kan ik
er wat uit schrappen en condenseren tot een lightning talk.

Laat maar horen,

Stani

Phatch Photo Batch Processor - http://photobatch.stani.be
SPE Python IDE - http://pythonide.stani.be