[python-nl] 24 september?

Kuno Woudt kuno at frob.nl
Thu Sep 17 22:44:04 CEST 2009

Hallo,

On Wed, Sep 16, 2009 at 11:13:23PM +0200, Reinout van Rees wrote:
> Hoi allen,
>
> Over een weekje is het 24 september, maar ik hoor verdacht weinig over
> de PUN. Wij willen info, wij willen info, wij...
>
> Beetje brainstormen om te kijken of iemand er een praatje over wil houden:
>
> - Nieuwigheidjes in python 3.1, waarom is dat leuk

Gebruikt er al iemand python 3 in productie?

Ik heb de indruk dat nog heel veel libraries niet python 3 compatible
zijn, maar misschien zijn jullie ervaringen anders.

Mocht iemand hier pogingen gedaan hebben om over te stappen op python
3 dan zou ik daar graag een (lightning-) talk over zien.

-- kuno.