[python-nl] SmartPR zoekt freelancers

Tim Molendijk tim at timmolendijk.nl
Wed Jun 10 19:00:58 CEST 2009

Beste Pythonistas,

Voor SmartPR ben ik op zoek naar freelancers voor meerdere projecten die
zich zullen uitstrekken over een langere periode (half jaar of langer).

De projecten bevinden zich grofweg op twee vlakken:

   - Het uitbouwen van het server-side gedeelte van onze webapplicatie die
   draait op Python en Django
   - Het opzetten van een aantal systemen in een Linux (Debian)
   serveromgeving. Denk aan: een custom Postfix installatie en configuratie,
   back-up-, monitoring- en beveiligingssystemen

SmartPR maakt web-based software voor public relations doeleinden (
http://smartpr.nl/). Ons team is klein en jong en dat geldt ook voor onze
software. Deze is volledig in-house ontwikkeld en gebouwd op basis van
moderne componenten. Het komende jaar willen we ons softwareproduct uit z'n
pubertijd gaan trekken en hiervoor hebben we jouw kennis en ervaring nodig!

We zijn gevestigd te Amsterdam. De vorm van de samenwerking is bespreekbaar,
behalve dat een dienstverband niet tot de mogelijkheden behoort (we moeten
je een factuur kunnen sturen). Bij interesse gelieve mij een mailtje te
sturen, dan nodig ik je graag eens uit.

Hartelijke groet,

Tim

--