[python-nl] Python baan in Groningen

Anton Vredegoor anton.vredegoor at gmail.com
Wed Jan 21 20:51:51 CET 2009

On Wed, Jan 21, 2009 at 4:59 PM, Berco Beute <cyberco at media2b.net> wrote:

> Recentelijk heb ik een vacature op de Python job board geplaatst voor een
> Python/Django baan in Groningen. Zie hieronder. Wellicht dat iemand op deze
> mailinglist geïnteresseerd is (of iemand kent die dat is).

Ja, had hem al gezien. Ik vond het nogal over the top. Van dit soort
vacatures word ik erg moe en gefrustreerd aangezien ik wel iets
dergelijks zoek. Het punt is dat ik te oud ben om nieuwe kunstjes te
leren, en opzitten en pootjes geven gaat me ook al niet zo goed meer
af. Een CV bechouw ik als het bewijs van corruptie -- hebt U in het
verleden braaf gehoorzaamd aan wat de werkgever van U verlangde -- en
van PHP en flash en zo moet ik ook niets hebben. Soms vraag ik me af
of er voor mensen zoals ik nog wel mogelijkheden overblijven. Ik mag
dan wel niet zo snel en super meer zijn maar doordat ik met veel
dingen kennis heb gemaakt kan ik waarschijnlijk de meeste programmeurs
nog wel een of ander truukje leren.

BTW, mijn excuses voor het hijjacken van je thread maar dat is
natuurlijk wel het risico van een post op een mailinglist :-) Succes
verder.

A.