[python-nl] WAS: Python web app deployment

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Sun Jan 11 23:30:09 CET 2009

2009/1/11 Floris van Manen <vm at klankschap.nl>:

> Iedereen mag er in lezen wat dat ie wil natuurlijk ...
> Maar het ging over de 99%
> Het is een citaat dat ik decennia geleden optekende bij monde van prof
> Koster...
> De boodschap was dat als iedereen iets op een bepaalde manier doet, dat dat
> op zichzelf geen reden tot blijdschap hoeft te betekenen...
> python is toch een fraai voorbeeld dat het inderdaad niet allemaal basic
> hoeft te zijn :-)

Je stelt het vinden van goede defaults gelijk aan het volgen van de domme massa.

Het ene is een moeilijke keus die je als programmeur af en toe moet
durven maken en het andere is een domme activiteit.

Stel ze dus niet gelijk d.m.v. een citaat dat niet over het een maar
wel over het ander gaat.

Reinout

--
Reinout van Rees (reinout at vanrees.org)