[python-nl] WAS: Python web app deployment

Geert Stappers stappers at stappers.nl
Sun Jan 11 22:26:33 CET 2009

Op 20090111 om 21:20 schreef Reinoud van Leeuwen:
> [...]

Euh, zou er onderbouwd kunnen worden wat "de meerderheid hier" is?

> Waarmee het afwijkt van de meeste andere mailinglists.
> Deze discussie is al heel vaak gevoerd in het verleden, en bovenstaand
> argument is de reden dat het standaard is dat de reply-to naar de persoon
> staat. En daarom heeft een normaal mailprogramma inderdaad de list-reply
> mogelijkheid...

Met 'list-reply' is er de _technische_ mogelijkheid,
dan komt de uitdaging van techniek leren gebruiken.

Die uitdaging wordt heel groot als het tevreden E-mailers betreft.
Zij weten niet beter dan dat ze het goed doen.

Tegen hun vertellen dat er 'list-reply' is,
wordt vaak gezien als een aanval.
Uitleggen dat het een uitbereiding is op de mogelijkheden,
is dan de te volgen weg.

Wat mij betreft gaan we ook die weg in, dus dat 'Reply-To:' niet
verminkt wordt ( _niet_ 'Reply-To-List' ) en uitleggen dat dat goed is.

Dat kost inderdaad meer moeite dan een wijziging op server,
maar we krijgen er geschoolde mensen voor terug.

Cheers
Geert Stappers
--
Scholing, de beste investering