[python-nl] Python-nl meetup in augustus

eric casteleijn eric at infrae.com
Wed Jul 16 09:54:11 CEST 2008

Hulde, Remco! Ik wil me graag bij alle voorgaande sprekers aansluiten,
en het format zal zich wel wijzen, laten we dit proberen, en dan na de
volgende meeting kijken of dat naar tevredenheid van iedereen functioneerde.

>     Later kunnen we het veranderen in de avond zelf.
>     Over de groep... blijkbaar is het enkel mogelijk om met een yahoo adres
>     zich aan te melden. Bestaat er geen vergelijkbare web2.0 site die om het
>     even welk email adres toelaat?

Volgens mij moet je wel een yahoo account aanmaken, maar kan je daarna
elk email adres gebruiken, of althans, ik gebruik upcoming al jaren
zonder dat ik een yahoo email heb. (geloof ik, in elk geval lees ik 'm
niet ;) Daarnaast heeft upcoming uitstekende rss en ical feeds
(persoonlijk, of stad-/streek-/land-gebonden) en dat is hoe ik op de
hoogte blijf.

eric