[python-nl] Open Source summercamps

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Tue May 23 10:49:20 CEST 2006

*,

> op 18/19 juli en 16/17 augustus worden er in MediaPlaza in Utrecht
> zogeheten "Open Source summercamps" gegeven. Deze gratis evenementen zijn
> om Open Source bewustzijn te vergroten/beter gezicht te geven/meer
> bereik/<insert marketingspeak here>. In ieder geval, de NLLGG, NLUUG en
> OSOSS (en we proberen nog HollandOpen mee te krijgen, maar alles is pas
> vanochtend besloten) dragen zorg over het programma. We hebben veel slots
> te vullen en we zouden daarom ook uit de Python-hoek een of meerdere
> kwalitatief goede lezingen willen hebben. Met kwalitatief bedoel ik niet
> [...]

Hm, ik heb hier welgeteld 1 reactie op gehad. Kom op, er zijn toch vast
meer Pythoneers die dan een lezing willen geven? :)

Serieus, ik zit wat omhoog, ik heb 7 parallelle tracks te vullen, per
dag. Ik zou graag een Python track erin willen. Mijn deadline begint ook
erg kort te worden (gisteren).

armijn