[python-nl] Programma

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Mon Jan 9 11:58:48 CET 2006

hoi Ron,

> om mijn zelf-curses(Python Programing) te versnellen en om beter inzicht te krijgen, zou het fijn zijn om een klein prog. te krijgen. Om deze finaal uit te pluizen.
>
> Wie O, wie kan mij dit plezier. (en doet dat dan ook;-))

Al wel eens op www.python.org gekeken in de documentatie sectie? Je kan
natuurlijk ook een O'Reilly boek, zoals Programming Python (niet goedkoop,
wel lekker dik) of Learning Python, kopen en dat gebruiken. Er staan daar
genoeg voorbeelden in waarmee je aan de slag kunt en het is een stuk sneller
dan het afwachten van antwoorden van de mailinglijst.

armijn