[python-nl] Python-nl Digest, Vol 21, Issue 14

Ron Speerstra rs445 at lycos.com
Thu Feb 23 10:48:17 CET 2006

> Message: 9
> Date: Thu, 23 Feb 2006 08:47:56 +0100
> From: Martijn Pieters <mj op python.org>
> Subject: Re: [python-nl] gnosis.xml.objectify
> To: UnrealEd <edunreal op gmail.com>
> Cc: python-nl op python.org

Als je het Duits machtig bent, kun je een boek bestellen.
Objectorientierte Programmierung mit Python ISBN: 3-8266-1571-9
Goed uitgelegt, vor iemand die nog niets heeft gedaan aan programeren, zo als ik zelf. bv ;-) Heel begrijpelijk, van het begin af uitgelegd hoe en wat. De opbouw van een programme, etc. Ik heb er in ieder geval veel lol aan. 35 Euro +-

Gr. Ron Speerstra