[python-nl] gnosis.xml.objectify

UnrealEd edunreal at gmail.com
Sun Feb 19 18:00:59 CET 2006

gegroet allen

ik ben nog een echte noob op het vlak van python, maar ik heb hier een klein
vraagje:

ik ben samen met een vriend een socket aan het schrijven, waarbij we de data
doorsturen in xml-formaat. Ik ben daarom begonnen met het schrijven van een
XML reader class, gebruik makend van de xml.minidom. Nu las ik op deze
website ( http://www-128.ibm.com/developerworks/library/x-matters28/ ) dat
de gnosis xml class veel sneller te werk gaat in het processen van xml data.

Ik weet echter niet hoe ik de gnosis.utils moet installeren.
Moet ik deze gewoon tussen mijn andere files zetten? Moet ik ze via de file
setup.py (die erbij geleverd is) installeren, of moet ik ze zelf in mijn
C:\Python zetten en compilen?

mvg
UnrealEd