[python-nl] Word het weer eens tijd om over een bijeenkomst na te denken?

Jack Jansen Jack.Jansen at cwi.nl
Sat Feb 4 00:17:55 CET 2006

Inmiddels is het bijna 2 maanden geleden dat we onze pepernoten-
meeting gehouden hebben, is het niet weer eens tijd dat we over de
volgende gaan nadenken? Ergens in maart, april weer eens een avond
bier drinken en kletsen over Python maakt wel een aanlokkkelijke
indruk...

Om het nog aantrekkelijker te maken beloof ik dat ik dit keer geen
voorstel voor een praatje zal doen:-)
--
Jack Jansen, <Jack.Jansen op cwi.nl>, http://www.cwi.nl/~jack
If I can't dance I don't want to be part of your revolution -- Emma