[python-nl] PUN Meeting: ma 18/12?

Frank Niessink frank at niessink.com
Sun Dec 3 23:31:52 CET 2006

SPE Stani's Python Editor:

> - Frank Niessink - Task Coach vertellen of Test-driven development
> Dat lijken me wel voldoende sprekers. Kunnen jullie aangeven hoeveel
> tijd jullie denken te spreken. Mijn spreekbeurt zal een kwartiertje
> duren. Ik ben zelf wel geïnteresseerd
> in Grok en Test-driven development (bv. op basis van TaskCoach).

Ik kan wat over Test-driven development vertellen met Task Coach als
real-world (wat real world is en wat toy is, is natuurlijk relatief maar
goed) voorbeeld. Willen jullie ook direct zelf aan de slag? Dat kan maar
dan is het handig als we wat laptops hebben (>= #aanwezigen / 2) met
daarop python.  Moet lukken met dit gezelschap, toch?  Zonder oefening
kan ik in 20 minuutjes een eind komen. Met oefening erbij hebben we denk
ik 45 minuten nodig. Met oefening is wel het leukste...

Is er een beamer aanwezig, Stani?

Groet, Frank