[python-nl] Python meetings en organisatie

Jeroen Vloothuis jeroen at vloothuis.net
Thu Sep 8 15:20:17 CEST 2005

Hoi,
Volgens mij zijn er steeds meer mensen bezig met het organiseren van meetings.
Dit is iets wat we natuurlijk alleen maar kunnen toejuigen :-) Een nadeel van
de huidige structuur is alleen wel dat er geen centraal punt is om meetings
te plannen. Hierdoor kan het komen dat mensen tegelijkertijd (of kort na
elkaar) meetings te plannen.

Mijn voorstel om een contact persoon aan te wijzen. Deze persoon zou dan op de
hoogte gehouden kunnen worden door mensen die meetings willen plannen.
Daardoor kan deze dan ook gelijk aangeven of er al iemand bezig is.
Groeten,
 Jeroen