[python-nl] O'Reilly User Group programme lidmaatschap

Etienne Posthumus eposthumus at gmail.com
Fri Nov 4 09:21:46 CET 2005

On 11/3/05, Ivo van der Wijk <vladdrac at gmail.com> wrote:
> Zijn er misschien mensen geinteresseerd in het nieuwe (en enige) Twisted boek?

Hoi Ivo

Heb je de boek al op Safari bekeken? Ik heb 'm na je post gister op
mijn bookshelf gezet en even doorheen gebladerd. Best wel leuk, heel
practisch gericht met veel code voorbeelden en weinig theoretisch
bla-bla.

Maar ik gaan geen dead-tree version kopen, dan wordt het zoals een van
de vele manuals die nu al alleen maar op de boekenkast blijf staan.

En voor de andere op de lijst, Safari ( http://safari.oreilly.com/ )
is highly recommended.

gr.

--