[python-nl] Holland Open

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Tue May 3 14:59:11 CEST 2005

Hallo!

Hebben jullie al ideeen wat we met Holland Open willen doen? Er zijn een
aantal uren beschikbaar, die we denk ik het best in half-uur chunks
kunnen hakken, ieder een half uurtje vullen met wat Python/Zope lijkt me
leuk, niet zo kort dat er niet op details in gegaan kan worden maar ook
niet vervelend lang. Dit zou betekenen dat we 4 of 5 praatjes kunnen
houden (er is tijd tussen 13.30 en 16.00 uur), afhankelijk van of we een
pauze tussendoor willen of niet. Een aantal van deze praatjes zullen
denk ik algemeen, met het oog op outsiders, gehouden moeten worden, een
aantal kunnen denk ik ook wat meer in depth zijn.

Interesse in een slot? Zo ja, voor wat, en wat is je voorkeur qua tijd
(natuurlijk kunnen we nog niets vast stellen maar misschien wel een
beetje rekening houden met je wensen)? Heb je nog opmerkingen of zo?

Over de al aangeboden praatjes:

Etienne Posthumus schreef dat hij wel een praatje wil houden, maar noemt
geen specifiek onderwerp. Heb je zelf een idee? Iemand anders misschien?

Dick Kniep (van Lindix): Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar
persoonlijk vind ik je onderwerp nogal specifiek en zou ik liever wat
algemenere onderwerpen aan bod zien komen. Wel zou ik het leuk vinden
als je je praatje een keer voor een 'normale' PUN meeting zou bewaren,
aangezien daar allemaal mensen met Python ervaring komen verwacht ik dat
het dan meer gepast zou zijn.

Ik hoop dat jullie wat ideeen hebben, laat het me alsjeblieft zo snel
mogelijk weten zodat we wat plannen op kunnen gaan stellen...

Groeten,

Guido