[python-nl] Verslagje gisteravond

Martijn Pieters mj at zopatista.com
Fri Aug 5 19:53:14 CEST 2005

Reinout van Rees wrote:
> Er staat een kort verslagje op http://vanrees.org/weblog/1123232064

Ik miste nog de bespreking over het PUN leiderschap en de website.

Allereerst was duidelijk dat de huidige py.nl website niet meer werkt
voor een adhoc organisatie zoals de PUN; Jeroen is weg en dus is het
beheer 'up in the air' tot Amaze dat oplost. Zonder een duidelijk,
officieel bestuur is zoiets ook niet erg goed te regelen.

Ik gaf aan dat python.org wellicht bereid zou zijn om gebruikersgroep
wikis te hosten. Een wiki onder beheer van Python.org betekend dat
iedereen de Wiki kan bijhouden en geeft betere continuiteit en zeker
betere flexibiliteit. Ik heb net een emailtje naar de andere beheerders
gestuurd om te vragen om een update over usergroep wikis en of wij er
eentje kunnen krijgen.

Wat betreft een bestuur, de aanwezigen hebben unaniem besloten om Jack
Janssen zijn voorstel aan te nemen en hebben hem gelijk tot voorzitter
verkozen. Volgens mij betekend dit dat ik dan de vice-voorzitter ben,
whatever dat inhoud. :)

Martijn