[python-nl] Python op Holland Open

Etienne Posthumus eposthumus at gmail.com
Tue Apr 26 16:30:02 CEST 2005

On 4/26/05, Martijn Faassen <faassen at infrae.com> wrote:
> Hierbij de informatie die ik heb over Holland Open. Nogmaals sorry over
> de onduidelijkheid; het is allemaal nogal snel en nogal informeel
> verlopen. Ik wil iedereen er bij betrekken, zeker omdat ik het ook zelf
> niet allemaal wil organizeren. :)

Hoi Martijn/Guido

Bedankt voor het nemen van de iniatief om een PUN-praatje/stand te doen.
Als er concreet zaken zijn waar hulp mee nodig is, laat het weten.
Ik ben bereid om een praatje te geven, of om een 'body behind the
table' te zijn om algemene vragen over Python te beantwoorden, if
needed.

cheers,

Etienne Posthumus