[python-nl] Volgende meeting

Martijn Faassen faassen at infrae.com
Mon Apr 25 22:37:40 CEST 2005

Etienne Posthumus wrote:

> Leuk initiative, wie zijn 'wij'?
> Is dat de Secret PUN organisers, of Infrae? Als er meer informatie is,
> kan je het op de lijst posten?

Sorry, die 'wij' is eigenlijk gewoon ikke en een halve Guido. Er is al
eerder op de lijst wat gepost door Guido en we hebben er wel wat over
gebabbeld met Amaze, dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen voor
iedereen, maar ik moet het beter aankondigen!

Ik ga morgen even de details opzoeken en er een langer mailtje over posten.

De Python Secret Underground heeft hier natuurlijk totaal niets mee te
maken.

Groeten,

Martijn