[python-nl] Mijn praatje afgelopen meeting

avisser avisser at myrealbox.com
Wed Apr 6 23:38:47 CEST 2005

Hallo allemaal

Ik moet toegeven dat ik een beetje nerveus was voor mijn optreden twee
weken geleden en gek genoeg opgelucht dat er geen beamer was en het uit
het hoofd moest. Ik vond het wel leuk zoals het ging (was vast ook te
merken). Voor degenen die benieuwd zijn naar de beelden die ik van plan
was te laten zien, ik heb ze op mijn site gezet:
http://members.chello.nl/~j.koster1/albert/presentatie.html. Het is te zo
bekijken hoewel het er misschien een beetje maf uitziet, als je het in
volle glorie wilt bewonderen heb je de Opera browser nodig (ook
verkrijgbaar voor Linux en Mac)

Groeten,
Albert