[python-nl] Nederlandse Python User Group

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Fri Oct 1 17:59:20 CEST 2004

Hallo!

Op SANE 2004's Free Software Bazaar hebben enkele mensen, waaronder ik,
besproken dat het misschien leuk zou zijn een Nederlandse Python User
Group op te zetten. We hebben meteen een afspraak gemaakt om op dinsdag
26 oktober ergens in de avond in Amsterdam af te spreken om elkaar beter
te leren kennen en hopelijk doen we dat met een leuke groep.

Op dit moment hebben we (voor zover ik weet althans ;) nog geen
hoogdravende plannen, maar als je van Python houdt en zin hebt om een
avondje te praten met mensen die dat ook doen, laat het even weten en je
bent van harte uitgenodigd.

Huidige 'leden' van de user group (die overigens nog geen officiele naam
heeft, als je een goed idee hebt laat het ons weten!):

Groeten,

Guido Wesdorp