[python-nl] Januarie meeting

Johannes Gijsbers jlg at dds.nl
Tue Dec 21 21:37:35 CET 2004

On Tue, Nov 16, 2004 at 06:32:12PM +0100, Gerrit wrote:
> Ik zou weekend erg leuk vinden, want dan kan ik ook.

Zoals je wel gemerkt zal hebben we hier voor deze keer nog niet voor gekozen.
Eigenlijk simpelweg omdat het voor ons voor deze keer praktischer was om het
weer door de weeks te houden. Als jij (of Jeroen Janssen?) voor een volgende
keer echter iets in het weekend (en misschien meteen in het midden van het
land)? zou willen organiseren dan wil ik daar zeker bij zijn.

Cheers,

Johannes