Promijena imena pythonovim kljucnim rijecima

vedrandekovic at v-programs.com vedrandekovic at v-programs.com
Fri Jun 22 13:42:56 EDT 2007

Ognjen Bezanov je napisao/la:

> Sorry, but I am having some trouble understanding what exactly you are
> trying to do.
>
> Mozda bi bilo lakse da objasnis na neki drugi jezik, sta mislis o tome?
>
> Ogi.

Pozdrav,

(Hrvatski)

Pokusavam napraviti nesto kao "programski jezik" tj. program za 3D
modeliranje kodom, u tom programu
zelim sve kljucne rijeci iz programskog jezika Python ali i
preimenovati kao svoje npr.

kada korisnik u mom programu upise:

> [...]

ja zelim da moj program to procita kao " import os"
ja sam u file-u  Lib/keywords.py        zamijenio kljucnu rijec s
"koristiti",sada python "koristiti" prepoznaje
kao kljucnu rijec, a "import" ne.Sada kada napisem:

SyntaxError: invalid syntax

Molim vas pomoc s ovim se mucim vec mjesec dana,pozdrav i