Embedding python into a win32 program.

Verona Hummel vzhummel at casema.nl
Mon Dec 11 16:37:57 EST 2006

Beste Jean-Paul,

Google-end op jouw naam kwam ik uit op een aantal vage links. Jij hebt je
professie waarschijnlijk gevonden binnen een wereld die ik niet echt
begrijp. Geen moeilijk mailtje over programma's e.d., maar eigenlijk een
uitnodiging. Wij zijn op zoek naar oud-klasgenoten van de Berkenschool. Wij
willen graag in 2007 bijeen komen en opnieuw met elkaar kennis maken.

Mogelijk zouden we van jou een adres mogen ontvangen. Gezien een andere site
(eigenaren Porsches) woon je nog steeds in A'foort. We horen graag van je!

Groet,

Hanneke Sprong

Liesbeth van Valkengoed

Verona Hummel