zope en cmf

Lk knut737 at wxs.nl
Fri Jun 29 04:48:43 EDT 2001

Hoi,

Ben er niet zeker van of dit de goede groep is indien niet wie wil me verder
brengen?

Wie werkt er met zope en cmf en kan me helpen?

Ben bezig om cmfsite te bouwen wat ik wil is:

members kunnen de hoofdpagina zien en hun eigen map

members kunnen niet naar andere members kijken

admin kan toevoegen in ieders map

volgens mij moet het simpel zijn maar ik zie in door de vinkjes het bos niet
meer.

En mijn tweede vraag is:

Als ik een foto (bijv jpg) upload kan je deze bekijken met de werkbalk in
beeld. Als ik een quicktime movie upload en je bekijkt hem krijg je een rood
kruisje, hij ziet de .mov dus niet. In de adresbalk van de browser zie je
dan ....../member/view  als ik /view weghaal zie je de movie wel.

Hoe los ik dit op?

Ben van huis uit ontwerper en mijn doel is een goed werkende interface te
maken via zope met vernieuwende vormgeving.

lars