Web devel with python. Whats the best route?

Martijn Faassen m.faassen at vet.uu.nl
Tue Jan 9 08:47:51 EST 2001

Remco Gerlich <scarblac at pino.selwerd.nl> wrote:
[knip]
> Precies. Dit is de Python groep, horen we niet allemaal Nederlands
> te praten?

Natuurlijk horen we dat. Nederlands is de natuurlijke taal die het
best bij Python past, en je ziet Tim Peters de hele tijd verklaringen
voor Python geven omdat Guido Nederlands is, en zo. Ik heb wat
belangrijke sleutelwoorden in dit bericht gezet zodat zelfs Amerikanen
het idee hebben dat ik het ergens over heb. Dus, voorwaards met dat
Nederlands!

Groeten,

Martijn
--
History of the 20th Century: WW1, WW2, WW3?
No, WWW -- Could we be going in the right direction?