[Python-hu] Válasz: Re: Python dokumentáció magyar fordítása

Kerti Balázs Gábor kerti.balazs at mkk.szie.hu
2017. Már. 27., H, 16:05:21 EDT

Kedves Listatagok!

En most tanulom a Python programozast a Rasperry Pi-hez (zero, zero w) kapcsolhato periferiak vezerlese miatt es orulok ennek a projektnek.

Ami viszont "bancsa" a szemem azok az ilyen mondatok:
 "Az oktató többi része példákon keresztül mutatja be a Python nyelv és a rendszer sok-sok tulajdonságát..."

Ez roppant magyartalan es egy kezdo szamara ertelmezhetettlen is velemenyem szerint.

Udv:
Balazs

A Samsung eszközömről küldve