[PySilesia] Nastęne spotkanie

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 23 Lut 2016, 09:00:21 EST

Hej,

Moja propozycja do Marcina, Macieja i Kuby, może spotkajmy się przy
okazji kolejnego spotkania PySilesia w terminie zaproponowanym przez
Macieja tj. 17 marca o godz. 17:00 i face-to-face pogadajmy o obu
rozwiązaniach (a już najlepiej gdyby to było w formie prezentacji, to
może być bardzo atrakcyjne dla innych uczestników). Miejsce to samo co
ostatnio czyli lokal "Bo tak!". Marcin jeszcze u nas na spotkaniach
nie bywał, więc byłaby okazja się poznać.

Co wy na to?

Pozdrawiam,
Filip