[PySilesia] Mezzanine na pysilesia.org

Marcin Nowak marcin.j.nowak w gmail.com
Czw, 11 Lut 2016, 10:54:57 EST

> To może pochwaliłbyś się tym rozwiązaniem handmade albo na liście,
> albo na żywo na spotkaniu? Piszesz, że samemu Ci się nie chce, więc
> jest okazja zainteresować inne osoby.

Na spotkanie (najbliższe) nie dam rady dotrzeć.
Jednak chętnie kiedyś opowiem o tym pomyśle.

Główne założenia:

   - prostota edycji treści artykułu/posta dla end usera (wzorem jest dla
   mnie Gmail, prosty edytor i jego genialne zamieszczanie zdjęć inline)
   - targetem są osoby prowadzące blogi lub niewielkie strony
   - prosty edytor menus dla takiego end usera
   - możliwość zmiany template per strona z listy predefiniowanych (typu
   layout dwukolumnowy, jednokolumnowy, strona z mapką - tacy userzy niczego
   więcej nie chcą, a resztę robi zawsze jakiś webdeveloper)

W moim (po)tworze sprzed lat mam niemal wszystko, za wyjątkiem usability
(prostoty edycji posta). Implementacja menusów też wymaga redesignu. No i
oczywiście kod jest mocno przestarzały.

Może coś w końcu spreparuję i zapodam na GitHub.

Marcin