[PySilesia] Spotkanie kwietniowe

Maciej Szulik soltysh w gmail.com
Pon, 24 Mar 2014, 22:56:32 CET

Bry,
Ode mnie też +1, niestety ciężko u mnie z pomysłami chwilowo.
Może jak wystartuję swój mały projekcik, który rodzi się w głowie
to opowiem, ale to jeszcze trochę czasu potrzeba. Liczę, że uda nam
się coś ustalić może w ten weekend podczas Dni Wolnego Oprogramowania,
domyślam się, że większość stałych bywalców PySilesia się tam zamelduje?

Pozdrawiam,
Maciej