[PySilesia] Coding Dojo

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 30 Cze 2014, 23:01:37 CEST

Szczerze, tak po 1 spotkaniu Ukąś Pythona. Chciałbym zainteresowanych
mentorowaniem zaproponować pomóc ludziom w drodze do Pythona. Jest masa
ludzi którzy tam przychodzą, pokazanie, że jednak jest nas więcej w
społeczności niż Ja i Dominik było by pozytywnym doświadczeniem dla tych
ludzi na początku ich drogi, że tak dużo ludzi bawi się Pythonem na Śląsku
i są chetni pomóc. :)

Dzisiaj było chyba ponad 25 osób (prawie 30 osób oglądało na Hangout co
daje zawrotną liczbę 50 osób) (trzeba było donosić ławki w Bielsku). Akurat
tak nieszczęśliwie wypada, że w czwartki i poniedziałki.

Czy moglibyśmy jednak Filipe przemyśleć, i przenieść to na sierpień?

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka