[PySilesia] Coding Dojo

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Nie, 29 Cze 2014, 14:56:55 CEST

W dniu 26.06.2014 23:17, Maciej Szulik pisze:
> Hej,
> Jakiś czas temu padła propozycja zorganizowania w ramach naszych
> cyklicznych ;) spotkań Coding Dojo. Dla niezorientowanych, krótki
> wprowadzenie znajduje się tutaj:
> http://codingdojo.org/cgi-bin/index.pl?WhatIsCodingDojo
> Temat zarzucił Filip i on też ofiarował się wystąpić w roli prowadzącego
> nasz pierwszy Coding Dojo.

Tak i początkowo planowałem że będzie to czwartek 3 lipca, co ogłosiłem
na liście HSa. Niestety w tym terminie odbywa się PyVO w Ostravie i
zamierzam tam promować PyCona PL (szczególnie, że z Ostravy do Szczyrku
to raptem 1h 15min samochodem, więc jest to dla nich pobliski event).

http://lanyrd.com/2014/ostrava-pyvo-july/

Z tego co mi wspominali ludzie z PyVO Brno, to na eventy pythonowe w
Ostravie przychodzi około 10 osób (w Brnie podobno zwykle jest to 30
osób), bo ta społeczność pythonowa w Ostravie powstała niedawno. Tak
swoją drogą sądzę, że inne osoby z PySilesia też mogłby się w najbliższy
czwartek wybrać do Ostravy. Ja będę jechał z Rybnika przez Świerklany,
potem A1/D1 i na pewno mogę zabrać z Rybnika i okolic (Jankowice? :D) 4
osoby.

> Jak to zwykle bywa u nas pomysł musiał swoje odleżakować ;), ale myślę,
> że nadszedł najwyższy czas by zebrać się i wspólnie ustalić termin
> takiego spotkania. Jestem świadom, że rozpoczyna się okres wakacyjnych
> wojaży, dlatego proponuje termin raczej sierpniowy, a nawet wrześniowy.
> I właśnie stąd pytanie do Was kiedy Wam pasuje?

Maćku ja chcę zrobić coding dojo jeszcze w lipcu i myślę o wtorku 15-go
o 18:00. W sierpniu czy wrześniu też można zrobić, nie widzę problemu.
Fajnie, gdyby coding dojo wpisało się na stałe w nasze spotkania.

Pozdrawiam,
Filip

PS. Kto jeszcze się ewentualnie wybiera do Ostravy w najbliższy czwartek
samochodem? Autostrada D1 (przedłużenie naszej A1) w Czechach do węzła
Ostrava-Centrum (i dalej do zjadu Ostrava-Poruba) jest bezpłatna (bez
poplatku), więc nie trzeba winiety.