[PySilesia] Coding Dojo

Jakub Wiśniowski restless.being w gmail.com
Wto, 1 Lip 2014, 10:38:10 CEST

A co to w ogóle za event to całe "Ukąś Pythona"? Pierwszy raz o tym słysze
mimo, że jestem z Bielska. Brzmi fajnie, tak na czasie... troche jak:

- najpierw polujemy na pythona
- potem gada łapiemy
- zagryzamy (viva Luis!)
- gotujemy zupę wężową

;) Acz domyślam się, że "tylko" o programowanie chodzi :D

pzdr