[PySilesia] Coding Dojo

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 1 Lip 2014, 00:02:25 CEST

W dniu 30.06.2014 23:45, Kamil Gałuszka pisze:
> Yes,
>
> W zamian proponuję, wspomóc młodych pythonistów. Rządnych wiedzy i nauki
> pythona :). (Wiem, że nie wszystkim po drodze do Bielska, ale mimo
> wszystko widzę to jako coś na śląsku co wydaje mi się, że w teorii można
> by chyba wesprzeć. Bo czemu by i nie?).

Wydaje mi się, że organizowanie jednego eventu nie koliduje z
organizowaniem drugiego - no chyba, że zechcesz robić swój dokładnie w
tym samym terminie, ale o takie pomysły Cię nie posądzam. Coding dojo
jest o tyle fajne, że jest zarówno dla starych wyg, jak i dla świeżych
adeptów Pythona, czyli dla każdego. Oba pomysły uznaje za cenne i nie
bardzo rozumiem, co Ci wadzi, że chcę coś zorganizować (co z resztą
zapowiadałem od dawna).
Jeszcze zrozumiałbym Twój sprzeciw, gdybym oczekiwał od Ciebie pomocy
przy zorganizowaniu coding dojo a Ty byś nie chciał rozpraszać swojej
uwagi, ale przecież takie oczekiwanie się nie pojawiło. Kurcze, mamy
przecież wolność - każdy może zorganizować pythonowy event, jeśli ma
ochotę i czas na to, nie duśmy entuzjazmu i aktywności.

Pozdrawiam,
Filip