[PySilesia] Coding dojo

Marek marpiechula w gmail.com
Śro, 13 Sie 2014, 20:02:23 CEST

Dodałem pliki do nowego repo:
https://github.com/PySilesia/CodingDojo/tree/08-2014/ascii-ocr
Brakło nam w sumie 8~16 minut by ukończyć (te cenne minuty by ogarnąć
klawiaturę :C) Możecie forkować, będzie mi miło :-)

Jak myślicie, może będziemy dodawać wyniki z retrospekcji? Czy to
zatrzymujemy dla siebie?

I kiedy następne spotkanie?

@Kamil

Myślę, że mylisz pojęcia - to nie jest hackathon tylko coding dojo. Zabawa
nie polega na skończeniu poprawnego programu, tylko na zabawie oraz
wyciągnięcie z tejże zabawy doświadczenia (TDD, Pair programing).