[PySilesia] Pytanie

Jakub Wiśniowski restless.being at gmail.com
Thu Oct 10 09:12:50 CEST 2013

Zdecydowanie warto by coś zorganizować. Ja osobiście o Coffe Script chętnie
posłucham, Jenkins to też ciekawy temat. Najlepiej byłoby to zrobić w
ramach multitechnologicznego http://silesia.hackerspace.pl otwartego w
każdy czwartek, np za dwa tygodnie 24 października.

pzdr
Kuba

W dniu 9 października 2013 18:58 użytkownik Maciej Szulik <soltysh at gmail.com