[PySilesia] Hackaton 5 grudnia

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Sob, 30 Lis 2013, 11:42:44 CET

Hej,

Łukaszu czy ten Vagrantfile i instrukcję możesz powrzucać na profile SM?
Proponuję, też powrzucać ludziom zaproszenia na FB i na G+ na ten
hackathon. Posłałem sam dzisiaj ich trochę.

Google+ raczej niestety odpada w naszym wypadku, chyba, że piszemy
zgłoszenie tutaj do Google:
https://developers.google.com/+/api/pages-signup

Raczej to jest kierowane dla biznesu.

Czyli proponuję na ten hackathon skupić się na pisaniu na Twittera i
Facebooka. Można by poprosić, żeby ktoś dla celów testowych stworzył
aplikację na Facebook-u i wtedy podzielił się kluczem i id aplikacji. Nie
wiem jak to wygląda na Twitterze ale domyślam się, że wygląda to bardzo
podobnie.

Czy możemy też wcześniej okręślić minimalny scope co chcemy osiągnąć? Ja to
rozumiem tak:
Facebook:
Tworzenie wydarzenia z opisem który jest artykułem/postem z django-mezzaine
Tworzenie posta na walla PySilesia którego cześć jest z artykułu/postu z
django-mezzaine

Twitter:
Tworzenie tweeta na podstawie artykułu/postu z django-mezzaine

Google+:
Przygotowanie linka i tekstu do skopiowania na G+.

Dajcie znać czy to jest ok + ewentualnie kto chciałby się czym zająć. :)

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka