[PySilesia] Pytanie

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Pią, 1 Lis 2013, 23:26:15 CET

Dodałem jeszcze info na goldenline
http://www.goldenline.pl/forum/3371586/katowice-jesienna-pysilesia-juz-7-go-listopada/#55450842

Chciałem jeszcze na LinkedIn ale nie widzę miejsca gdzie by to można zrobić.

Co powiecie na urządzenie mini hackatonu, na którym zautomatyzujemy
rozsyłanie info/tworzenie eventów? Mogłoby to wyglądać tak, że po
stworzeniu wpisu na pysilesia, stworzyły by się eventy na G+ i fb,
zostały by rozesłane po róznych zainteresowanych grupach + np.
goldenline i inne potencjalne serwisy.