[PySilesia] Podsumowanie hackathon

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Sob, 28 Gru 2013, 11:34:54 CET

Hej,

Jako, że coś tam zrobiliśmy na hackathonie :) to chciałbym pokusić się o
krótkie wsparcie co i jak powinniśmy dokończyć.

Wydaje mi się, że żeby całość miała sens to :)
a ) Wyszło nowe Mezzanine 3.0 i Django 1.6 . Zatem proponuję pierwsze
zrobić migrację do nowego mezzanine i django.
b ) Wziąść ten kod co mamy i sprawdzić czy coś się gryzie z nowym Mezanine.
Jeżeli nie to dokończyć.
c ) Napisać testy i dokumentację ( that's must gonna happen... :) )

Pytanie mam do innych zespołów które dłubały providery czy mam chociaż
jeden działający provider tak, żeby go sprawdzić?

Tak, żeby nasze kolejne spotkanie już zapowiedzieć z nowego narzędzia. :) A
Łukasz i Jakub mieli mniej pracy.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka