[PySilesia] Styczniowe spotkanie 9 stycznia?

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Pią, 20 Gru 2013, 00:13:12 CET

@Kamil
myślę, że prezentacja nie powinny trwać dłużej niż 20-30 min więc nie ma
problemu. Nie zamęczajmy ludzi w czwartkowy wieczór :)
Jak Mirek prosi o serwery, a Ty możesz coś o tym powiedzieć to rewelacja.
To może Circusa przenieśmy na Luty? Co Ty na to? Tym sposobem będziemy już
mieć 2 prezentacje na kolejny miesiąc!

Co do warsztatów, to myślę, że Jędrzej chętnie zrobi takowe z rinkhala. Co
Ty na to Jędrzej? ;)