[PySilesia] Styczniowe spotkanie 9 stycznia?

Maciej Szulik soltysh w gmail.com
Czw, 19 Gru 2013, 22:28:21 CET

Hej,
Ja niestety tym razem odpadam, nie będzie mnie w kraju w tym terminie.
Ale na kolejne z miłą chęcią opowiedziałbym o nowym module asyncio,
który debiutuje w pythonie i generalnie o asynchronous I/O, jako że
sam właśnie rozgryzam ten temat.

Pozdrawiam,
Maciej