[PySilesia] Konkurs na logo grupy

Maciej Szulik soltysh at gmail.com
Wed Oct 31 05:37:27 CET 2012

Hej,

On 10/30/2012 02:48 PM, Filip Kłębczyk wrote:

> Wiadomość napisana przez Maciej Wisniowski <maciej.wisniowski at natcam.pl> w dniu 30 paź 2012, o godz. 13:57:

> Jestem na to jak na lato. Tylko widzę jeden problem, poruszany przez Sołtysha - pozostały czas do RuPy. Załóżmy że będziemy ten konkurs chcieli ogłosić jutro m.in. na Twitterze z RuPy to wypadałoby poinformować gdzie i jak należy nadsyłać propozycje na konkurs. Trudno byłoby od Ciebie to wymagać na już (skoro piszesz o przyszłym tygodniu), więc może prościej jak pracę będą nadsyłane na maila.
>
> Mam jeszcze uwagi co do logo i konkursu (liczę na Wasze opinie):
> [...]

Niech będzie email, bo to najłatwiej i najszybciej. Termin to
najpóźniej 10 listopada, żeby człowiek miał tak jak piszesz z tydzień
na zarezerwowanie hotelu. A my też pewnie będziemy potrzebowali z dzień
albo i dwa na przeprowadzenie wewenętrznego głosowania. Co do samego
głosowania najrozsądniejsza wydaje się druga opcja - Ci co byli na
ostatnim spotkaniu - dostaną powiedzmy od Ciebie wszystkie propozycje
i głosują powiedzmy przyznając 3, 2 i 1 pkt. Wygrywa logo z największą
ilością głosów. Co do samego formatu - SVG jak najbardziej.

Maciej