[PySilesia] Termin kolejnego spotkania

Maciej Szulik soltysh at gmail.com
Mon Oct 29 20:32:49 CET 2012

Hej,

On 10/28/2012 10:51 PM, Konrad Hałas wrote:

> Temat jest do ustalenia. O czym chcecie posłuchać? :)
>
> Osobiście interesuje się np. tematyką testowania, więc jakaś kombinacja
> testy + Django wchodzi w grę (w tym wszelakie narzędzia dookoła - np.
> factory_boy). Przez 2 ostatnie lata w wolnym czasie zajmowałem się tematyką
> testowania mutacyjnego (w wyniku czego powstało narzędzie http://mutpy.org).
> Z jednej strony to dość ciekawy temat bo mało kto z tego korzysta, nie
> mówiąc już o Pythonie, z drugiej strony byłem już na paru spotkaniach tego
> typu i prezentowałem właśnie ten temat. Jestem także ewangelistą TDD. Poza
> [...]

Podczas ostatniego spotkania parokrotnie padał temat testowania
aplikacji, więc myślę, że ta tematyka będzie mile widziana. Dodatkowo,
skoro będziesz na miejscu myślę, że chętnie posłuchamy o trudach
organizacji PyWaw. Więc jeśli to nie będzie dla Ciebie problem było
by miło jakbyś wypowiedział się w obu tematach.
Żeby jednak nie było, że tylko ja tutaj się wymądrzam, niech pozostała
część grupy się wypowie.

Pozdrawiam,
Maciej