[PySilesia] Spotkanie organizacyjne PySilesia w Zabrzu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Thu Oct 25 14:18:47 CEST 2012

Witam,

Myślę że te punkty które dotychczas padły są jak najbardziej odpowiednie do dyskusji. Ja biorę w razie czego rzutnik - podobno jest tam jakiś kawałek ściany, więc w razie czego możemy notatki i wnioski z dyskusji na bieżąco wyświetlać, ewentualnie jakby ktoś coś chciał obecnym pokazać. To do zobaczenia o tej 17:30 (ja zamierzam w razie czego być znacznie wcześniej).

Co do parkowania to da się podobno o tej porze miejsca znaleźć na ul. Dubiela po drugiej stronie ul. Wolności.

Pozdrawiam,
Filip