[PySilesia] Podsumowanie spotkania 30.11.2012

Krzysztof Parjaszewski (SkyGate) krzysztof.parjaszewski at skygate.pl
Wed Dec 5 00:01:07 CET 2012

Cześć,

Fajne podsumowanie:)

Mam jeszcze takie pytanie, bo nie dałem rady dotrzeć na spotkanie - czy był
może poruszany temat śląskiego hackerspace i zasadniczne pytanie - czy
padła propozycja
jakie miasto jest brane pod uwagę na jego siedzibę? Czy mają to być
Katowice,
czy raczej Gliwice, czy jeszcze inne miejsce?

Pozdrawiam,
Krzysztof Parjaszewski